radyjko do skody oktavi

dział związany z wszystkim co gra we wnętrzach naszych aut

Moderatorzy: lec, Sosna

radyjko do skody oktavi

Postprzez awoman 8 lis 2011, o 12:04

za miesiąc odbieram swoja kolejną skódkę i zrezygnowałam z oryginalnego radia skodowskiego czy może ktoś mi poleci w zamian ?? pozdrawiam
awoman
Silnik: 1.6 AEE 75KM MY89
Auto: Felicia, Elegance
Moc/Moment: 75KM @0Nm

Windows7Firefox

Odp: radyjko do skody oktavi

Postprzez daniel27 10 lis 2011, o 17:49

Radio na 1 din? tzn radio w jedną kieszeń? Upewniam się :) Moze nie znam się za dobrze ale sprobuje pomóc ;) A drugie pytanie ile kaski możesz na to przeznaczyć? Pozdrawiam!
daniel27
Silnik: 1.9TDI AGR 90KM MY98
Auto: Octavia, GLX
Moc/Moment: 0KM @0Nm

WindowsXPChrome

Postprzez awoman 24 lis 2011, o 22:20

myślę jakieś 500 zł przeznaczyć na zakup radio z odtwarzaczem na pen drive i cd :)
awoman

WindowsXPFirefox

Postprzez swierg 30 lis 2011, o 19:25

Jeśli miałbym wybierać coś dla siebie, to:
1. Brałbym coś renomowanego producenta, czyli Alpine, Clarion, JVC, Pioneer, Kenwood.
2. USB i Aux-in to już w każdym radiu jest, ale w okolicach 500 zł szukałbym czegoś z Bluetooth'em.
3. Dobrałbym odpowiednie podświetlenie.
simply clever zostało zamienione na auto emocion, czyli Leon 2.0 TDI Spirit Turbo S
swierg
Silnik: 2.0TDI BKD 140KM MY09
Auto: VAG-Seat, Style

Windows7Firefox

Postprzez awoman 6 gru 2011, o 20:14

dzięki poszukam coś na allegro
awoman

WindowsXPFirefox

Postprzez janus 7 gru 2011, o 08:50