[F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

forum użytkowników Skoda Fabia Mk1, Mk2 oraz Mk2 FL

Moderatorzy: lec, Sosna

[F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez przemomezep 26 lut 2010, o 20:39

Witam

Braciak kupuje FII w kombi po FL. Ze względu na to że auto będzie użytkowane przede wszystkim w ruchu miejskim no i ze względu na koszty zakupu oraz utrzymania padł wybór na 1,4TDI.

I tu pada pytanie, czym się różnią silniki 1,4TDI w wersji 70 i 80 konnej. Braciak nasłuchał się nie najlepszych opinij na temat tego silnika, natomiast ja jako użytkownik samochodu z takim motorkiem
(BNV 105KM :extra: http://forum.skodaclub.pl/nasze-auta/roomster-1-4tdi-105km-260nm-przy-2266obr-min-t2239.html)

nie mogę narzekać, może nie jest najciszej ale za to ekonomicznie.

Zadzwoniłem do dilera lecz nie otrzymałem żadnych konkretnych informacji, był to splot przypuszczeń, domniemań, a faktów, konkretnych informacji zero.

Wpadłem na pomysł że opiszę podstawowe różnice na temat tych silników, może komuś te dane się przydadzą. Poszukałem trochę w necie a poza tym garść informacji znalazłem w książce ?Skoda Fabia II? wydanej przez WKL.



Poniżej skrócony Opis i różnice pomiędzy silnikami 1,4TDI BNM, BNV, BMS.

1) 1,4 TDI oznaczenie silnika BNM
Moc 70 KM przy 4000 obrotów
Moment 155NM przy obrotach 1600....2800
Świece żarowe ?metalowe?
Turbosprężarka wyposażona w bocznikujący zawór nadmiaru ciśnienia.
Tarcza sprzęgła o średnicy 216mm
Spalanie (miasto/trasa/mieszany) 6.0/4.2/4.8*
V-max 163kM/h
Przyspieszenie od 60 do 100 na 4/5 biegu 11,4/16.2 sek.
Skrzynia biegów MQ200 z przeznaczeniem dla silników z momentem obrotowym max 200Nm
Hamulce - Przód tarcze wentylowane, Tył bębny



2) 1,4 TDI oznaczenie silnika BNV
Moc 80 KM przy 4000 obrotów
Moment 195NM przy obrotach 2200
Świece żarowe ?metalowe?
Turbosprężarka wyposażona w bocznikujący zawór nadmiaru ciśnienia.
Tarcza sprzęgła o średnicy 221mm
Spalanie (miasto/trasa/mieszany) 5,7/4.0/4.6*
V-max 172kM/h
Przyspieszenie od 60 do 100 na 4/5 biegu 9,8/14,1 sek.
Skrzynia biegów MQ250 z przeznaczeniem dla silników z momentem obrotowym max 250Nm
Hamulce - Przód tarcze wentylowane, Tył bębny

3) 1,4 TDI oznaczenie silnika BMS
Moc 80 KM przy 4000 obrotów
Moment 195NM przy obrotach 2200
Świece żarowe ?ceramiczne?
Turbosprężarka ze zmiennym ustawieniem łopatek (dzięki czemu silnik pracuje równiej)
Tarcza sprzęgła o średnicy 221mm
Filtr cząstek stałych
Spalanie (miasto/trasa/mieszany) 5,7/4.0/4.6*
V-max 172kM/h
Przyspieszenie od 60 do 100 na 4/5 biegu 9,8/14,1 sek.
Skrzynia biegów MQ250 z przeznaczeniem dla silników z momentem obrotowym max 250Nm
Hamulce - Przód tarcze wentylowane, Tył bębny

*wartość spalania dla Fabia II, w skodzie Roomster ze względu na rozmiar auta spalanie jest nieco wyższe.

Co do samej konstrukcji to została ona zaprojektowana w oparciu o sprawdzone rozwiązania z 1,9TDI. To właśnie z tego silnika został wykorzystany i przeniesiony do jednostki trzy cylindrowej układ tłok-cylinder z zachowaniem parametrów w tym średnicy i skoku.


Skąd się biorą tak negatywne oceny?

Długo się zastanawiałem nad tym i doszedłem do wniosku że jest to spowodowane ceną, a dokładniej tym że auta , szczególnie w wersji siedemdziesięcio konnej (1,4TDI BNM) , są często kupowane przez ?floty? gdzie PH wykorzystują te auta do jazdy po kraju a ich przeznaczeniem jest raczej ruch miejski a nie autostrada. Co więcej od pewno czasu coraz chętniej kupowane są Roomstery z tym silnikiem, który jak na te rozmiary i masę jest za słaby.


Na koniec dla porównania te same parametry dla silnika 1,9TDI

1,9 TDI oznaczenie silnika BSW BLS
Moc 105 KM przy 4000 obrotów
Moment 240NM przy obrotach 1800 ? 2200
Świece żarowe ?ceramiczne?
Turbosprężarka ze zmiennym ustawieniem łopatek (dzięki czemu silnik pracuje równiej)
Tarcza sprzęgła o średnicy 228mm
Filtr cząstek stałych (tylko w BLS)
Spalanie (miasto/trasa/mieszany) 6,4/4.1/4.9*
V-max 190kM/h
Przyspieszenie od 60 do 100 na 4/5 biegu 8,8/12,8 sek.
Skrzynia biegów MQ250 z przeznaczeniem dla silników z momentem obrotowym max 250Nm
Hamulce - Przód tarcze wentylowane, Tył tarcze


Oznaczenia na klapie bagażnika [F2] [R]

TDI - 70KM, kod silnika BNM.
TDI? - 80KM, kod silnika BNV, BMS.
TDI? - 105KM, kod silnika BSW, BLS.

Więcej na temat oznaczeń wersji silnikowych na:
http://forum.skodaclub.pl/fabia/oznaczenia-na-klapie-baga-nika-t2457.html



Od redakcji,

prywatnie mam Roomstera 1,4TDI 80KM (po wirusie ~105) a służbowo jeżdżę O1 1,9TDI 101KM. Przyjemniejszy w prowadzeniu w mieście jest Roomster ponieważ z tym silnikiem jest oferowana ?krótka? skrzynia, natomiast w trasie zdecydowanie wygrywa Octavia ze względu na Vmax. Co do głośności to w obu autach jest identyczna, jedynie w trakcie postoju i na niskich obrotach (do 1500obr/min) w Roomsterze jest naprawdę nieznacznie głośniej ale to nie znaczy że jest głośno. Oczywiście może być to autosugestia spowodowana tym że Roomster jest zakupem z wyboru a O1 z przymusu.

Pozdrawiam
Roomster Style 1,4 TDI, 105KM, 260NM, spalanie 4,7/5,2
Octavia Tour 1,9 TDI 101KM, 240NM, spalanie 6,4 / 8,6
przemomezep
Avatar użytkownika
Silnik: 1.4TDI BNV 80KM MY08
Auto: Roomster, Style
Moc/Moment: 105KM @260Nm
Auto2: Golf 3, Pasat B4, Audi B3

Posty: 430 Wiek: 38
Dołączył(a): 15 mar 2009, o 12:00
Lokalizacja: Otwock k/Warszawy, mazowieckie
    WindowsVistaSafari

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez Marcian 2 maja 2010, o 11:16

Witam wszystkich forumowiczow skody !!!

przemomezep

Ja takze zastanawiam sie nad zakupem skody fabii tylko wersji pierwszej hatchback i wlasnie z silnikiem 1,4 TDI 70 KM (poniewaz taka znalazlem z 2006 roku w dosc dobrych pieniadzach, jedyne co mnie troche odstrasza od tego samochodu to brak elektrycznych szyb z przodu - co mie troche dziwi, ze w tym roczniku ich nie ma oraz kolor niebieski, moze nie jest za piekny do samochodu), innych mankamentow nie znalazlem w tym egzemplarzu, ktory widzialem dopiero na zdjeciach na necie ale mysle ze po weekendzie majowym zobacze fabke na zywo.

Takze duzo czytam o tych silnikach i zdania sa podzielone, jedni uwazaja ze samochod z takim silnikiem ma za molo mocy (ale to zalezy jak kto jezdzi samochodem) i 3 cilindry podowuja ze silnik strasznie glosno chodzi i nierowno pracuje ze wzgledu na 3 cilindry co powoduje powstanie nieprzyjemnych drgan, ktore przenosza sie na tapicerke i kierownice samochodu.

Inni natomiast uwazaja ze silnik jest faktycznie troche glosny ale to kwestia przyzwyczajenia sie do tego i wcale nie przeszkadza to przy jezdzie 3-cilindrowcem, oraz jako wielka zalete podaja dosc niskie spalanie oleju napedowego.

Zastanawiam sie takze nad volkswagennem polo takze 1,4 TDI z roku 2002-2003, Golf IV 1,9 TDI z 2001-2002 roku, opel astra II z 2002-2003 roku z silnikiem 1,7 TDI, wszystkie w wersji hatchback.

Jedno jest pewne nie chce samochodu, ktory duzo pali, nie chce benzynowca z gazem, nie chce sie scigac, wiec mysle ze 1,4 TDI bedzie ok, tylko wydaje mi sie ze jest ich malo i jednak ludzie czesciej wybieraja sprawdzone silniki 1,9 TDI.

Ale ostatnio wlasnie tylko fabie znalazlem z tej mojej listy pozadanych samochodow, i dlatego zaczalem o niej czytac na necie.

Prosilbym o opinie uzytkownikow fabii z silnikiem 1,4 TDI jak sie sprawuje, jestem dosc ostrozny przy zakupie samochodu bo to bedzie moj pierwszy wlasny samochod. Nie mam nikogo ze znajomych ktorzy maja wlasnie samochody z 1,4 TDI, wiec pozostaej mi tylko czytanie na necie.

Bede wdzieczny za kazda opinie

Dzieki
Marcian
Silnik: 1.4TDI BNM 70KM MY06
Auto: Fabia

Posty: 25
Dołączył(a): 2 maja 2010, o 10:50
Lokalizacja: Świętokrzyskie
    WindowsXPFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez janus 2 maja 2010, o 13:51

Witam, jako użytkownik silnika 1.4 TDI moge się tu wypowiedzieć, silnik ma swoje plusy jaki i minusy, plusem jest to że jest naprawdę oszczędny - na baku potrafię przejechać 1000 km, jednak wszytko zależy od stylu jazdy. Silnik nie jest demonem prędkości choć powiem że 170 km/h można nim jechać. Głównym i jak narazie jedynym zauważonym przeze mnie minusem jest to iż ten silnik jest dosyć głośny. Co do opla z silnikiem 1.7 DTI to nawet o tym nie myśl i wybij sobie to dużym młotkiem z głowy, byłem posiadaczem auta z tym silnikiem i kosztował mnie dużo pieniędzy oraz nerwów.
janus
Avatar użytkownika
Silnik: 1.9TDI BXE 105KM MY11
Auto: Octavia2 FL, Elegance
Moc/Moment: 0KM @0Nm

Posty: 375 Wiek: 30
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 15:30
Lokalizacja: Zakopane, małopolskie
    WindowsVistaChrome

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez Marcian 2 maja 2010, o 19:45

janus dzieki za info, astry II z silnikiem 1,7 takze pare znajomych mi odradza.

Jak dlugo masz fabie II z 1,4 TDI :?:

A co do 1,4 TDI jest glosny ale mam nadzieje ze da sie wytrzymac podczas jazdy :?:

Na necie wyczytalem ze po przejechani 200-300 km glosnosc 1,4 TDI staje sie niedowytrzymania i ludzie strasznie sie o to wkurzaja.

A jak u Ciebie z tymi rzekomymi drganiami, ktore przenosza sie na kierownice i tapicerke w samochodzie, spowodowane poprzez 3 cylindrowy silnik ktory rzekomo pracuje niestabilnie i sie po prostu trzesie, zauwarzyles cos takiego :?:

Jak znajdziesz jeszcze jakies minusy i plusy silnika to daj znac, bede wdzieczny za kazda nowa opinie
Marcian
Silnik: 1.4TDI BNM 70KM MY06
Auto: Fabia

Posty: 25
Dołączył(a): 2 maja 2010, o 10:50
Lokalizacja: Świętokrzyskie
    WindowsXPFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez janus 2 maja 2010, o 20:57

Witam, mam go już prawie rok, muszę powiedzieć że ostatnio stałem koło audi z silnikiem 2.0 TDI i przyznać mogę że głośniej pracował, drgania i może są ale nie jakieś wyczuwalne - przynajmniej ja ich nie czuje- co do pracy niestabilnej to nie bardzo rozumiem co kto rozumie poprzez pracę niestabilną bo dla mnie jak by silnik niestabilnie pracował to najprawdopodobniej jest coś popsutego.
janus
Avatar użytkownika
Silnik: 1.9TDI BXE 105KM MY11
Auto: Octavia2 FL, Elegance
Moc/Moment: 0KM @0Nm

Posty: 375 Wiek: 30
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 15:30
Lokalizacja: Zakopane, małopolskie
    WindowsVistaChrome

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez Marcian 3 maja 2010, o 11:43

janus to okreslenie pracy niestabilnej silnika 1,4 TDI powodujacej te drgania nie oznacza ze slinik jest uszkodzony.

Chodzi o to ze silnik ma 3 cylindry, oznaczenie 1,2,3.
W danym momencie cylindry 1 i 3 sa na dole a cylinder 2 jest na gorze i z tego rzekomo powstaja te drgania, poniewaz cylindrow jest nie do pary i to jest okreslane jako praca niestabilna i poprostu silnik sie trzesie bardziej niz w przypadku 4 cylindrow, gdzie w danym momencie 2 sa na gorze i 2 na dole, poprostu jest rownowaga.
Taka opinie wyczytalem na necie.

janus a w swojej fabii masz plastikowa osłone silnika :?:

W tym ogzemplarzu, ktory zamierzam obejrzec na zywo tej oslony nie ma , nie mam pojecia dlaczego, ale wydaje mi sie ze powinna ona byc. Widzialem zdjecia na allegro sprzedawanych fabii i niektore maja te oslony a niektore nie maja. Wydaje mi sie ze taka oslona tez troche wyglusza silnik i z taka oslona silnik ciszej pracuje.
Marcian
Silnik: 1.4TDI BNM 70KM MY06
Auto: Fabia

Posty: 25
Dołączył(a): 2 maja 2010, o 10:50
Lokalizacja: Świętokrzyskie
    WindowsXPFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez przemomezep 3 maja 2010, o 21:35

Witam


Marcian, w swoim rokmu mam wersje 80konną podciągniętą do 105. Auto sprawuje się super, spalanie masz poniżej, auto żwawe, a co do głośności to porównując do O1 Z 1,9TDI to jest naprawdę bardzo podobnie.
Ja wybrałem ten silnik kierując się względami ekonomicznymi (spalanie, ubezpieczenie, itp), po dwóch latach i 30 000 kilometrach mogę śmiało powiedzieć że był to dobry zakup.
F1 i Polo są mniejsze i lżejsze, przez co spalanie w tych samochodach będzie mniejsze a przyspieszenie nieco lepsze.
Co do osłony silnika to jest ona dodawana zależnie od wersji wyposażenia. Czy wycisza?, na pewno tak, u mnie pokrywa klawiatury jest "owinięta" gąbką i na wewnętrznej stronie osłony też jest gąbka. Czy w tym dokładnie egzemplarzu powinna być, łatwo można to sprawdzić, jeśli masz trzy wolne mocowania to znaczy że fabrycznie była założona.



Co do niestabilnej pracy - zimny na wolnych obrotach faktycznie "skacze" inaczej to wygląda przy pracy rozgrzanego silnika, a po naciśnięciu gazu drgania ustają. Bardzo poprawiło pracę podkręcenie silniczka.
Roomster Style 1,4 TDI, 105KM, 260NM, spalanie 4,7/5,2
Octavia Tour 1,9 TDI 101KM, 240NM, spalanie 6,4 / 8,6
przemomezep
Avatar użytkownika
Silnik: 1.4TDI BNV 80KM MY08
Auto: Roomster, Style
Moc/Moment: 105KM @260Nm
Auto2: Golf 3, Pasat B4, Audi B3

Posty: 430 Wiek: 38
Dołączył(a): 15 mar 2009, o 12:00
Lokalizacja: Otwock k/Warszawy, mazowieckie
    WindowsVistaFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez Marcian 4 maja 2010, o 17:26

przemomezep

dzieki za informacje, a jestes moze w stanie stwierdzic czy na ponizszym zdjeciu powinna byc oslona na silnik. bo to zdjecie silnika fabii, ktora planuje kupic?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Sprawdź czy jesteś ZALOGOWANY
Marcian
Silnik: 1.4TDI BNM 70KM MY06
Auto: Fabia

Posty: 25
Dołączył(a): 2 maja 2010, o 10:50
Lokalizacja: Świętokrzyskie
    WindowsXPFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez swierg 5 maja 2010, o 01:20

Marcian, może i ja dodam co sądzę o silnikach 1,4 TDI i 3-cylindrowych, jako użytkownik F2 z jednostką właśnie z trzema garami oraz jako sporadyczny kierowca F1 1,4 TDI.

A więc tak, jeśli chodzi o F1 TDI była to poliftowa Fabia 1 z silnikiem 1,4 TDI 80KM. Jeździła w pewnej firmie. Zrobiłem nią kilka tras po kilkaset km, niestety potem miała czołówkę i została sprzedana. Dynamika była przyzwoita, dla większości kierowców powinna być więcej niż wystarczająca. Spalanie było w miarę niskie nawet przy dynamicznej jeździe. Kultura pracy tej jednostki pozostawia wiele do życzenia, jednak nie ma tragedii. A niektórzy nawet lubią specyficzny dźwięk 1,4 TDI. To zależy czego oczekujesz i w jakich warunkach będziesz jeździł. Na pewno oczekiwać wiele nie możesz decydując się na auto tej klasy, tym bardziej jeśli zastanawiasz się nad 1,4 TDI. Biorąc pod uwagę 1,4 TDI jak i moją 1,2 HTP, bo zakładam, że przy gorszym wyciszeniu kabiny w F2 oraz wyższych obrotach silnika benzynowego hałas będzie porównywalny, stwierdzam że w mieście nie przeszkadza tak bardzo jak w trasie. O ile w mieście przy małych prędkościach i krótkich odcinkach w mojej F2 hałas mi nie przeszkadza, to już po kilkuset kilometrowej trasie jestem wyraźnie zmęczony tym hałasem. Bo jednak już przy 120km/h zaczyna to przeszkadzać. Jeśli zależy Ci na w miarę spokojnym pokonywaniu dużych odległości z większymi prędkościami 3-cylindrowe 1,4 TDI może być trochę męczące.

Jeśli chodzi o wibracje, które powodują 3-cylindry, to rzeczywiście są one mocniejsze niż w 4-cylindrowych silnikach, ale w moim przypadku absolutnie nie przeszkadzają. U mnie nie czuć wcale mocniejszych wibracji na karoserii czy w kabinie. Jak z silnikiem wszystko jest ok to trochę większe wibracje nie mają znaczenia, bo wcale nie dają się we znaki.

Porównując jeszcze 1,4 TDI do 4-cylindrowego 1,4 HDI z mojego poprzedniego auta, mogę napisać, że te silniki mają wspólne zalety jakimi są dynamika i spalanie. Z tą jednak różnicą, że HDI jest cichszy i ma lepszą kulturę pracy. Wibracje może i są większe w TDI, jednak tak jak pisałem wyżej nie mają znaczenia.

Na co zwrócić uwagę przy kupnie Fabii 1,4 TDI? Nie wiem jakie są wrażliwe punkty tych aut. Ale na pewno musisz się przyjrzeć turbosprężarce, wtryskom i sprzęgle, bo są to delikatne podzespoły i łatwo je zajeździć szczególnie, jeśli ktoś wcześniej używał silnika benzynowego i nie wie jak obchodzić się z turbodieslami.
Ostatnio edytowano 5 maja 2010, o 01:20 przez swierg, łącznie edytowano 1 raz
Powód: laczenie....
simply clever zostało zamienione na auto emocion, czyli Leon 2.0 TDI Spirit Turbo S
swierg
Avatar użytkownika
Silnik: 2.0TDI BKD 140KM MY08
Auto: VAG-Seat, Style
Moc/Moment: 151KM @354Nm
Przebieg: 153000 km

Posty: 1070 Wiek: 26
Dołączył(a): 18 mar 2010, o 21:21
Lokalizacja: Kielce, świętokrzyskie
    Windows7Firefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez janus 5 maja 2010, o 07:21

Marcian napisał(a):przemomezep

dzieki za informacje, a jestes moze w stanie stwierdzic czy na ponizszym zdjeciu powinna byc oslona na silnik. bo to zdjecie silnika fabii, ktora planuje kupic?


Witam silniki 1.4 TDI 70 kucy fabrycznie nie są wyposażone w takowa osłonę, koszt nowej oryginalnej kompletnej osłony w aso to około 800 zł , koszt na allegro to 250 zł z przesyłką - tyle ja zapłaciłem.

Na zdjęciu plasticzki na silniczku całkiem ładnie umyte :P
janus
Avatar użytkownika
Silnik: 1.9TDI BXE 105KM MY11
Auto: Octavia2 FL, Elegance
Moc/Moment: 0KM @0Nm

Posty: 375 Wiek: 30
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 15:30
Lokalizacja: Zakopane, małopolskie
    WindowsVistaChrome

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez Marcian 5 maja 2010, o 16:09

dzieki za informacje, martwi mnie jeszcze jendna rzecz samochod byl uzytkowany jako firmowy, jest z 2006 roku i przejechane ma 122 tys km, jedni uwazaja ze to duzo inni ze to normalny przebieg, a wiadomo jak jezdzi sie sluzbowymi samochodami :wpier:

turbosprężarka, wtryski i sprzęgło mam nadzieje ze nie beda zajezdzone :muśli:
Marcian
Silnik: 1.4TDI BNM 70KM MY06
Auto: Fabia

Posty: 25
Dołączył(a): 2 maja 2010, o 10:50
Lokalizacja: Świętokrzyskie
    WindowsXPFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez przemomezep 5 maja 2010, o 17:32

Marcian napisał(a):przemomezep

dzieki za informacje, a jestes moze w stanie stwierdzic czy na ponizszym zdjeciu powinna byc oslona na silnik. bo to zdjecie silnika fabii, ktora planuje kupic?



Ten model nie miał osłony, nie ma mocowań osłony ani śladów po zdjętej gąbce.
Pozdrawiam
Roomster Style 1,4 TDI, 105KM, 260NM, spalanie 4,7/5,2
Octavia Tour 1,9 TDI 101KM, 240NM, spalanie 6,4 / 8,6
przemomezep
Avatar użytkownika
Silnik: 1.4TDI BNV 80KM MY08
Auto: Roomster, Style
Moc/Moment: 105KM @260Nm
Auto2: Golf 3, Pasat B4, Audi B3

Posty: 430 Wiek: 38
Dołączył(a): 15 mar 2009, o 12:00
Lokalizacja: Otwock k/Warszawy, mazowieckie
    WindowsVistaFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez przemomezep 5 maja 2010, o 17:35

Marcian napisał(a):dzieki za informacje, martwi mnie jeszcze jendna rzecz samochod byl uzytkowany jako firmowy, jest z 2006 roku i przejechane ma 122 tys km, jedni uwazaja ze to duzo inni ze to normalny przebieg, a wiadomo jak jezdzi sie sluzbowymi samochodami :wpier:

turbosprężarka, wtryski i sprzęgło mam nadzieje ze nie beda zajezdzone :muśli:



hmm, na to pytanie nikt Ci nie odpowie, jak był katowany to i 10 tys przebiegu może być dużo, proponuje sprawdzić w Skodzie co było robione, rozumiem ze firma która posiadała te auto serwisowała je w ASO. Z przebiegu 30 tyś rocznie to jak firmowe auto nie dużo.
Roomster Style 1,4 TDI, 105KM, 260NM, spalanie 4,7/5,2
Octavia Tour 1,9 TDI 101KM, 240NM, spalanie 6,4 / 8,6
przemomezep
Avatar użytkownika
Silnik: 1.4TDI BNV 80KM MY08
Auto: Roomster, Style
Moc/Moment: 105KM @260Nm
Auto2: Golf 3, Pasat B4, Audi B3

Posty: 430 Wiek: 38
Dołączył(a): 15 mar 2009, o 12:00
Lokalizacja: Otwock k/Warszawy, mazowieckie
    WindowsVistaFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez bass308 13 maja 2010, o 11:29

Witam
Posiadam seata ibize 1,4 TDI 75 KM I silnik się dość mocno trzęsie czy wy tez tak macie??
bass308
Silnik: 1.4TDI AMF 75KM MY70
Auto: Inny
Moc/Moment: 0KM @0Nm

Posty: 1
Dołączył(a): 13 maja 2010, o 11:25
Lokalizacja: OswIECIM
    WindowsXPFirefox

Odp: [F2][R] Silniki 1.4TDI ? porównanie

Postprzez przemomezep 13 maja 2010, o 18:52

Trzy gary tak zawsze będą się trzęsły, ale zawsze warto sprawdzić czy poduszkę pod silnikiem masz niewybitą.
Roomster Style 1,4 TDI, 105KM, 260NM, spalanie 4,7/5,2
Octavia Tour 1,9 TDI 101KM, 240NM, spalanie 6,4 / 8,6
przemomezep
Avatar użytkownika
Silnik: 1.4TDI BNV 80KM MY08
Auto: Roomster, Style
Moc/Moment: 105KM @260Nm
Auto2: Golf 3, Pasat B4, Audi B3

Posty: 430 Wiek: 38
Dołączył(a): 15 mar 2009, o 12:00
Lokalizacja: Otwock k/Warszawy, mazowieckie
    UbuntuFirefox

Następna strona

Powrót do Fabia I & II (+FL)








Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości