Czy ktoś próbował w Rapidku włączyć doświetlanie zakrętów albo staging za pomocą interfejsu VAG? Ja niestety nie znam się na tym i chciałbym zapytać o to takich speców jak Wy Nie posiadam własnego interfejsu, ale naczytałem się na forum o tych opcjach w O2, Fabii, Yeti i tak mi przyszło do głowy, że może i w Rapidzie jest to możliwe do uruchomienia. Czy wystarczy jedynie coś włączyć za pomocą VAG czy wymagane są jakieś dodatkowe elementy, w które trzeba by było doposażyć halogeny w samochodzie? Czy taka modyfikacja spowoduje utratę gwarancji?
cappella, Póki ktoś kumaty nie podepnie się VAG-iem to nie będziesz wiedział co się da a czego nie. BY było ciekawiej ostatnio bawiłem się dwoma roomkami po FL które dzieli raptem kilka miesięcy od zakupu. Pierwszy z silnikiem 1.2 TSI drugi z 1.2 MPI. W pierwszym dało się włączyć staging w tym drugim już niestety nie.
Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Szukasz mechanika? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę.
z tego co rozmawiałem ostatnio z kolegą z serwisu to mówił że zakończy się era vag vcds ,bo już te nowsze auta bazują na zupełnie nowym programie do obsługi , z tego co on mówił bo próbowali to pokaże vin i nic więcej i znowu będzie klijen skazany tylko na serwis
Najlepiej wykonany mod to ten, który jest zrobiony od podstaw przez samego użytkownika auta a nie czyjąś krwawicą , kolegi czy fachowca.
Tak jest już od dawna. Dużą część rzeczy VAS robi w trybie on-line. Np kodowanie jest pobierane po połaczeniu z bazą i dobierane na podstawie indywidualnej konfiguracji danego samochodu. Mechanik nie lata już z zeszytami serwisowymi i nie szuka informacji VAG to oczywiście archaiczne rozwiązanie (do 2004/2005 max). VCDS daje radę pod warunkiem że jest aktualny. Brakujące informacje można uzyskać od Ross-tech