Jeśli nie O4 to coModeratorzy: lec, Laurent, arturooo3, K-J Odp: Jeśli nie O4 to coPo dzisiejszej wizycie w serwisie cieszę się, że zamówiłem Focusa. Oczywiście nie wiem, jak będzie z awaryjnością Forda, ale gorzej niż z Octavią być nie może. Przy takiej polityce firmy coraz bardziej wierzę w ten artykuł.
Re: Jeśli nie O4 to coBazowa Fabia kosztuje 62 tyś według konfiguratora. Czyli 8 tyś mniej niż podałeś. Przy tym pułapie cenowym to jest duża różnica.
Odp: Jeśli nie O4 to coDokładnie, do tego zobacz jak wygląda sprawa cen "golasów" Corsy, 208, Yarisa, C3 i Ignisa - te przerobiłem, szukając auta dla żony. Skończyły się (oprócz Dacii Sandero) czasy tanich maluchów. Bez 65,000 w metaliku nie wyjedziesz.
Samo Suzuki podniosło cenę Ignisa na ten rok o 6,000 zł. Tanio już było, a na rynku używanych dramat - tam ceny też skoczyły i dla mnie nie ma już dylematu: kupić dwulatka czy dołożyć do nowego i jeździć wokół komina przez 10 lat.
Odp: Jeśli nie O4 to coJak dla mnie powyzszy artukul to bezsensowny belkot z ktorego nic nie wynika. Ogolnie spadla sprzedaz aut a brak czasci i dlugie czekanie na swoje auto dobitnie o tym swiadcza. I nie jest tu winna skoda tylko poszczegolne rzadzy, ktore wprowadzaly idiotyczne lockdowny.
Przeciez na nowe auto trzeba czekac rok czasu wiec chyba na brak klientow nie narzekają.. Po drugie wszystkie auta drozeja. Fakt koze skoda zdrozala troche wiecej ale na przestrzeni lat najtanszy fiat tipo zdrozal kilka tysiecy, wersja diesla tipo juz prawie pod 20 tys. Niestety tanio to juz bylo. Wplyw ma na to wiele czynnikow. Szalejaca inflacja, chore socjale, lockdowny, slaba zlotowka, dodatkowe obciazenia przedsiebiorcow itp. Tipo kombi startowalo od 55 tys z 1.4 95KM, za 60 tys byl juz 1.4T 120KM. Dzis za 3 cyl gluta 1.0 100KM trzeba zaplacic 77 tys. Takze od 2017 roku cena skoczyla znacznie. Dodam jeszcze że octavie nigdy nie byly ptzesadnie tanie na tle konkurencji ale jak na ten segment auta mialy znacznie wiecej miejsca w srodku i wiekszy bagaznik niz konkurencja. Dlatego były chetnie kupowane
Odp: Jeśli nie O4 to co
Nie w temacie ale podlinkowane artykuły dobrze pokazują poziom WRC. Artykuły źródłowe o teście dlugodystansowym Kii Proceed w którym auto zostało ocenione na 5: https://www.auto-swiat.pl/uzywane/testy-dlugodystansowe/kia-proceed-czy-jest-trwala-i-niezawodna-test-dlugodystansowy-przejechalismy-100-000/rzb6d35 https://www.autobild.de/artikel/kia-proceed-gt-dauertest-21134851.html oraz to co powstało na podstawie powyższych artykułów na WRC: https://wrc.net.pl/is-niemcy-przejechali-100-tys-km-popularnym-kombi-od-kii-rozberali-go-do-ostatniej-srubki-gdy-to-zobaczyli-by?amp=1
Odp: Jeśli nie O4 to coMasz więc jakieś propozycje w zamian O4 czy może napisałeś tak jak poprzednicy (w tym ja), ot tak, byle coś napisać?
![]()
Odp: Jeśli nie O4 to coWłaśnie jakieś propozycje w zamian za 2.0 TSI 190KM, 4x4 DSG?
min. 500 l bagażnika, podgrzewana szyba i kierownica, światła led (najlepiej matrix), czujniki martwego pola, kamera cof., czujniki parkowania, usb dla tylnej kanapy, niezależne zawieszenie tylne i to wszystko poniżej 150 kPLN? Bez 4x4 chyba tylko proceed, ale z tyłu raczej ciasno, twarde zawieszenie, mały bak, brak ocynku, zero rabatu....
Odp: Jeśli nie O4 to coCiezko pisać co w zamian ...
Ja wybierając O4 zastanawiałem się nad toyota camry. We wrześniu dawali 14 tys rabatu na wejście. Oczywiście była 25k droższa ale bagażnik był mniejszy i nie w 4x4. Teraz z biegiem czasu zaluje ze sie nie zdecydowałem bo na pewno technologicznie wyprzedziła O4...
Odp: Jeśli nie O4 to coToyota wydaje się wygryzać Skodę z rynku.
Ostatnio kolega pawelll pisał, że robił kalkulację i w leasingu Corrolla wychodziła taniej niż Octavia (mimo wyższej ceny katalogowej). Osobiście też zamierzam w przyszłym roku skierować swe kroki ku japońcom. Ewentualnie jakiś koreańczyk. Tym bardziej, że w porównaniu do marek europejskich czasy oczekiwania mają jeszcze w miarę rozsądne.
Odp: Jeśli nie O4 to co
Z ciekawości w czym technologicznie Toyota wyprzedziła Skode ??? Pozdro
Re: Jeśli nie O4 to coMam kolegę który przesiadł się z superba na rav4 2.5 4x4. I średnio jest zadowolony. Jedyny aspekt to silnik i niskie spalanie w mieście. Reszta jest na -
Odp: Re: Jeśli nie O4 to co
Dlatego sie pytam bo sąsiednia firma ma Camry ( full wersje) i sie przejechałem ale na tym skończę ![]()
Odp: Jeśli nie O4 to co
Jeżdżę obecnie corollą od nowości i oprócz klocków hamulcowych i wymiany oleju nic się nie działo .... Toyota mimo wszystko słynie z bezawaryjności a ze skodą jest różnie. silniki toyoty i całe układy napędowe moim zdaniem są lepiej dopracowane niż skody, ale oczywiście się mogę mylić to moja opinia. minusem sa cienkie powłoki lakiernicze..
Odp: Re: Jeśli nie O4 to co
Ale to czy komuś się podoba czy nie to już wchodzimy w kwestie gustu a na temat gustów podobno się nie dyskutuje bo jak mawiają starożytni rzymianie "jeden lubi gajowego a drugi córkę jego" ![]()
Re: Jeśli nie O4 to coCześć, jak chcecie wymienić się poglądami odnośnie klimatu, to może nie czekajcie na moderatora, tylko sami utwórzcie nowy wątek. Przestańmy proszę zaśmiecać inne tematy.
Kto przegląda forumUżytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości |
![]() |